Gestor GT to wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie
trwałych relacji z klientami. Skutecznie wspiera różnego rodzaju działania
handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność i komfort pracy. Jego
wszechstronność i możliwość dostosowania do własnych potrzeb sprawiają, że
program może być wykorzystywany w firmach o dowolnej specjalizacji.
Gestor GT przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy w
centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. w dziale
handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest też
przydatnym narzędziem dla menedżerów. Gestor GT w czytelny sposób
udostępnia wszystkie zgromadzone w systemie dane dotyczące klientów. Pozwala
starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki czemu możliwe jest lepsze dostosowanie
działań do konkretnych osób. Ułatwia podejmowanie trafnych decyzji oraz
przygotowanie odpowiednich strategii sprzedaży na podstawie różnych zestawień.
A wszystko to za pomocą kilku ruchów. Program został skonstruowany tak, by
zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną efektywność przy stosunkowo niskim
nakładzie pracy.
Gestor GT jest częścią linii InsERT GT. Może działać
samodzielnie lub współpracować z systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki
ścisłemu powiązaniu tych programów możliwe jest korzystanie ze wspólnej
kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i
promocjami. Integracja z Subiektem GT umożliwia także łatwe wystawianie
dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów.
Najważniejsze zalety Gestora GT:
- szybki dostęp
do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie
GT;
- planowanie i
rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony,
listy, faksy i rozmowy internetowe;
- łatwe
wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
- kalendarz
pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym,
tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania;
- wbudowany
moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do
odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na
podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu;
- dostęp do
pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione
dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna
klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.);
- możliwość
przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników;
- liczne
zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność
sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie
informacji zawartych w Subiekcie GT (np. sprzedaż wg asortymentu, raport
o towarach);
- możliwość
dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień,
dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego
dodawania obiektów);
- powiązania -
możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse
sprzedaży, działania i wiadomości;
- biblioteka
dokumentów;
- schowek, w
którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów,
szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania;
- obsługa
walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet);
- wygodny
system notatek;
- strona
główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży
liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
- możliwość
otwierania modułów w wielu zakładkach;
- praca
sieciowa wielu użytkowników programu.