Biuro GT to system przeznaczony dla księgowych i kadrowych
						zatrudnionych w biurze rachunkowym oraz dla doradców podatkowych. Jest on
						uzupełnieniem programów księgowych i kadrowo-płacowych z linii InsERT GT
						(Rachmistrz GT, Rewizor GT, Gratyfikant GT, mikroGratyfikant
						GT) oraz narzędziem integrującym operacje wykonywane w tych programach. 
Biuro GT umożliwia sprawną obsługę dużej liczby podmiotów bez
						konieczności wyboru wszystkich obsługiwanych podmiotów i odszukiwania
						odpowiedniego modułu administracyjnego. System automatyzuje wykonywanie
						operacji powtarzalnych, koniecznych do przeprowadzenia w każdym z obsługiwanych
						podmiotów. W systemie możliwe jest także automatyczne modyfikowanie
						najważniejszych parametrów programów księgowych i kadrowych. Jest to program
						intuicyjny w obsłudze, którego zadaniem jest przede wszystkim znaczne
						przyspieszenie pracy osób zatrudnionych w biurze rachunkowym. 
Biuro GT zawiera mechanizmy pozwalające na łatwe
						harmonogramowanie pracy biura i kontrolowanie niektórych operacji wykonywanych
						przez biuro rachunkowe. Program ułatwia zarządzanie czynnościami
						administracyjnymi na wielu bazach danych – przede wszystkim przy archiwizacji i
						konwersji baz danych. System generuje także odpowiednie raporty ułatwiające
						rozliczanie pomiędzy biurem rachunkowym a jego klientami. 
Funkcjonalność
						Biura GT ogólnie można podzielić na dwie płaszczyzny działania. Pierwsza
						to wspomaganie pracy z programami linii InsERT GT, druga to funkcje,
						które ułatwiają planowanie rozmaitych zadań i kontrolują pracę całego biura. 
Funkcje,
						które wspomagają pracę z programami linii InsERT GT:
- zbiorcze naliczanie i wydruk deklaracji skarbowych oraz ich elektroniczną wysyłkę;
- zbiorcze naliczanie i eksport deklaracji ZUS do pliku XML, które są następnie wczytywane przez program Płatnik;
- wydruk księgi przychodów i rozchodów oraz ewidencji VAT;
- zbiorcze archiwizowanie i dearchiwizowanie baz danych podmiotów obsługiwanych przez biuro rachunkowe;
- zbiorcza konwersja baz danych podmiotów obsługiwanych przez biuro rachunkowe;
- ustawianie wybranych parametrów administracyjnych dla wielu podmiotów (kopiowanie wzorców wydruku, kartotek instytucji US i ZUS i Innych).
Funkcje
						ułatwiające zarządzanie biurem rachunkowym:
- zarządzanie listą podmiotów obsługiwanych przez biuro;
- zarządzanie personelem i uprawnieniami;
- zaawansowane opisywanie podmiotów za pomocą definiowalnych procesów.
 
